29 Σεπ 2009

Επιστολή του μέλους της Ν.Ε και Υπ.Οργανωτικού κ. Βασίλη Πουλιέζου στην εφημερίδαΈλεύθερη Άποψη

29/9/2009 Ζάκυνθος

Προς τον διευθυντή της εφημερίδας Ελεύθερη Άποψη

Διάβασα στην εφημερίδα σας (στο φύλλο της Τετάρτης 24 Σεπτεμβρίου )σχόλια σχετικά με τις αλλαγές στο ψηφοδέλτιο του ΛΑ.Ο.Σ στην Ζάκυνθο.
Θα ήθελα να ενημερώσω τόσο εσάς όσο και τους αναγνώστες σας ότι μάλλον από λάθος πληροφόρηση γράφτηκε ότι δήθεν η υποψηφιότητά μου "αποσύρεται επειδή ...είμαι ακροδεξιός" . Όπως πλέον πολύ καλά θα γνωρίζετε ο ΛΑ.Ο.Σ και οι Οικολόγοι Ελλάδος συνεργάζονται στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου και ως εκ τούτου κάποια στελέχη των Οικολόγων Ελλάδος θα έπρεπε να λάβουν θέση στα κατά τόπους ψηφοδέλτια.
Και μια και η αναφορά στο "νέο αίμα" όπως γράφετε ,έπρεπε να μπει στην θέση μου ο όποιος υποψήφιος προερχόμενος από τους Οικολόγους Ελλάδος. Άλλωστε η υποψηφιότητα για εμένα δεν είναι αυτοσκοπός ούτε μέσο αυτοπροβολής αλλά απλά μία άλλη διαφορετική θέση μάχης στον αγώνα που δίνουμε όλοι οι Έλληνες πατριώτες στην προσπάθεια προάσπισης των Εθνικών ιδεωδών. Θεωρώ δε σωστή την συνεργασία με τους Οικολόγους Ελλάδος και την ανάδειξη τους θέματος της οικολογίας στην πραγματική του βάση από ένα πραγματικό πατριωτικό και λαϊκό κόμμα όπως είναι ο ΛΑ.Ο.Σ . Διαφορές στις θέσεις των δυο κομμάτων σίγουρα θα υπάρχουν αλλά μέσα στην πραγματική δημοκρατία οι όποιες διαφορές επιλύονται με τον διάλογο και στην τελική καλό είναι να υπάρχουν.
'Όσο αφορά αυτά που δήθεν μου καταμαρτυρούν οι "αντίπαλοι" μου όπως γράφεται στο σχόλιο σας έχω να πω το εξής , με τους άγνωστους η τους "γνωστούς" αλλά σίγουρα ανώνυμους άρα και δειλούς δεν έχω τίποτα να πω. Πάντα δε σχολιάζω και εκθέτω τις απόψεις μου επώνυμα και στο φως. Στην πραγματική δημοκρατία που πιστεύω όλα γίνονται στο φως και όχι στο σκοτάδι ,γίνονται με διάλογο και όχι με βία , με αντιπαράθεση ιδεών και όχι ύβρεων.
Στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου πιστεύω ότι τα ποσοστά του ΛΑ.Ο.Σ θα αυξηθούν και έτσι και η δύναμη των βουλευτών που θα ασκούν εθνική αντιπολίτευση θα είναι ακόμη πιο μεγάλη. Το μέτωπο της Εθνικής αντιπολιτεύσεως γίνεται έτσι πιο ισχυρό από κάθε άλλη φορά και αυτό είναι το ζητούμενο και για αυτό αγωνίζομαι και εγώ. Καλώ δε όλους τους Έλληνες πατριώτες να απεγκλωβιστούν από τα κόμματα του δικομματισμού ,της διαφθοράς ,της μίζας και της εθνικής υποτέλειας και να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τον ΛΑ.Ο.Σ
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσο της εφημερίδας σας όσους μου εξέφρασαν την συμπαράσταση τους κατά την διάρκειας αυτής της προεκλογικής αναμέτρησης και να τους πω ότι ο αγώνας μας συνεχίζεται και μετά τις εκλογές ,αγώνας για μια Ελλάδα μεγάλη ισχυρή ,ανεξάρτητη που θα ανήκει στους Έλληνες.

Με εκτίμηση

Ο Υπ. Οργανωτικού της Ν.Ε ΛΑ.Ο.Σ Ζακύνθου
Βασίλης Πουλιέζος






























Δεν υπάρχουν σχόλια: