5 Σεπ 2009

Ο Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΤΟ ALPHA 9.89


Ο Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΤΟ ALPHA 9.89 ΜΕ ΤΟΝ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΜΠΑΜΠΗ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΤΙΣ
04/09/2009


Δημοσιογράφος: Ακούω ότι θα είστε ο τελευταίος που θα
κλείσει τα ψηφοδέλτια, περιμένοντας να δείτε τι θα γίνει
στην ΝΔ.
Γ. Καρατζαφέρης: Όλα τα κόμματα περιμένουν μέχρι
τελευταία στιγμή να τους έρθει μια προσωπικότητα.
Εγώ κάνω συζητήσεις, έχω μία κρησάρα, και θέλω
ανθρώπους που να ταιριάζουν τα χνώτα μας τα
πολιτικά και ιδεολογικά.

Δημοσιογράφος: Υπάρχει περίπτωση να φιλοξενήσετε
ηχηρά ονόματα που είχαν εμπλακεί στα σκάνδαλα όπως
το Βατοπέδι, τα ομόλογα κ.λ.π;
Γ. Καρατζαφέρης: Δεν έχουμε το βάρος να σηκώσουμε
αυτό το βάρος, αλλά ούτε ο κ. Καραμανλής μπορεί και
από ότι έχω ακούσει, θα τους αποκηρύξει. Βέβαια
κάθε περίπτωση δεν είναι συλλογική, έχει την δική
της αξία και δυναμική. Οι συνοπτικές διαδικασίες είναι
ακραίες και ρατσιστικές. Έτσι το κάθε θέμα θέλει
μελέτη. Όμως δεν είναι στην πρόθεση μου να
στεγάσω ανθρώπους που εκδιώκονται για
οποιοδήποτε λόγο.

Δημοσιογράφος: ʼAρα δεν το αποκλείεται τελείως.
Γ. Καρατζαφέρης: Νομίζω ότι είναι σοφότερο για κάθε
περίπτωση να προηγείται μια μελέτη πριν πει κανείς
το «ναι» ή το «όχι»

Δημοσιογράφος: ʼAκουσα ότι συναντηθήκατε με τον κ.
Ψινάκη;
Γ. Καρατζαφέρης: Είναι υποχρέωση πιστεύω, ο κάθε
πολιτικός να προσπαθεί να βοηθήσει την Δημοκρατία.
Πρέπει να φέρουμε μέσα ανθρώπους που έχουν
γυρίσει την πλάτη στην πολιτική. Είναι πολλά νέα
παιδιά τα οποία προτίμησαν την πλαζ προχθές.

Δημοσιογράφος: Καλά ο κύριος Ψινάκης δεν είναι και
πολύ νέος., απευθύνεται στους νέους όμως.
Γ. Καρατζαφέρης: Εν πάση περιπτώσει έχει μια
απήχηση όμως. Το να βάλω να μιλήσει ένας
συντηρητικός δικαστής δεν θα τον βάλει κανείς. Έτσι
δεν είναι; Εγώ θέλω να φέρω μέσα στην πολιτική
ανθρώπους που δεν ήταν. Έκανα μια προσπάθεια
πριν πέντε, έξη, εφτά χρόνια για την απλή γυναίκα,
την νοικοκυρά. Με τις καθημερινές μου εκπομπές.
Τώρα θα κάνω μια προσπάθεια να φέρω νέους
ανθρώπους μέσα στην πολιτική, ανθρώπους οι οποίοι
δεν έχουν καμία σχέση. Δηλαδή τους ανθρώπους της
μεσημεριανής ζώνης της τηλεόρασης. Γιατί όλοι
χρειάζονται. Η πολιτική δεν χρειάζεται μόνο να είσαι
ειδικός.

Δημοσιογράφος: Δηλαδή; Δηλαδή; Μπορούμε να το
εξειδικεύσουμε αυτό;
Γ. Καρατζαφέρης: Τον κόσμο που βλέπει τις
μεσημεριανές ζώνες, δεν υπάρχει κόσμος που βλέπει
τις μεσημεριανές ζώνες;

Δημοσιογράφος: Ναι. Ποιος θα τον εκπροσωπήσει αυτόν;
Γ. Καρατζαφέρης: Εγώ έκανα μια κουβέντα με τον
κύριο Ψινάκη και του λέω, έχεις όρεξη να ασχοληθείς;
Θέλω αυτή την αποστολή. Θέλω να φέρεις μέσα στην
πολιτική ανθρώπους που γύρισαν την πλάτη. Έχεις
κέφι να το κάνεις; Αυτή ήταν η κουβέντα. Όπως τώρα,
σε λίγο μιλάω με έναν κορυφαίο ποδοσφαιριστή του
Ολυμπιακού που κρέμασε πέρυσι τα παπούτσια του,
μέλος της Εθνικής ομάδας, και του είπα, άκου να σου
πω κάτι, θέλω να βάλω στην πολιτική όλα αυτά τα
παιδιά τα φανατικά της θύρας, θύρας Β, θύρας Γ, τα
οποία έχουν γυρίσει την πλάτη στην πολιτική. Εάν
τους βάλουμε μέσα στην πολιτική θα αρχίσουν να
σκέφτονται ίσως πλατύτερα. Μπορείς να βοηθήσεις
σε αυτό το πράγμα; Αυτά τα παιδιά, αυτή την εξέδρα η
οποία δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική, να έρθει.
Αυτή είναι η υποχρέωσή μου. Υποχρέωση μου είναι
να πλατύνω όσο μπορώ την Δημοκρατία, και αυτό
κάνω. Απευθύνομαι σε ανθρώπους που έχουν ειδικά
ακροατήρια, που έχουν γυρίσει την πλάτη στην
πολιτική. Και μακάρι να το κάνουν και οι άλλοι.

Δημοσιογράφος: Ο κύριος Ψινάκης το σκέφτεται;
Γ. Καρατζαφέρης: Έκανα μια κουβέντα μαζί, νομίζω ότι
όλα χρειάζονται την επώασή τους. Έτσι δεν είναι;

Δημοσιογράφος: Πάντα. Πάντα. Να σας ρωτήσω κάτι άλλο
κύριε Καρατζαφέρη, η αίσθηση που υπάρχει και εντάξει
αυτό προκύπτει και από την δύναμη των αριθμών, ότι
στην διάρκεια της προεκλογικής περιόδου θα δεχθείτε
ισχυρή πίεση από την πλευρά της Ν.Δ. με δεδομένο ότι
είσαστε ο πιο συγγενής πολιτικά χώρος, και είσαστε μια
δεξαμενή…
Γ. Καρατζαφέρης: Μην ανησυχείτε ούτε εσείς ούτε
κανείς άλλος.

Δημοσιογράφος: Εγώ δεν ανησυχώ σας διαβεβαιώνω για
τίποτα και για κανέναν. Ειλικρινά σας το λέω.
Γ. Καρατζαφέρης: Είμαι σίγουρος περί αυτού. Λεκτικό
ήταν. Θέλω να σας πω ότι η Ν.Δ. δεν έχει την δύναμη
να το κάνει. Για να σε πιέσει κάποιος πρέπει να έχει
τουλάχιστον χέρια. Η Ν.Δ δεν έχει ούτε δάχτυλα ούτε
χέρια. Φάνηκε. Εξαντλήθηκε. Η Ν.Δ. κατέρρευσε. Μην
περιμένετε λοιπόν ανταπόκριση σε οποιοδήποτε
προσκλητήριο πιέσεως. Δεν έχει την δύναμη. Δεν με
απασχολεί, δεν το φοβάται η μέση στρατηγική μου,
δεν έχω καν άνθρωπο να σκέφτεται προς αυτή την
κατεύθυνση. Εμείς έχουμε ένα πρόγραμμα
συγκεκριμένο, θέλουμε να το υπηρετήσουμε και
πιστεύω ότι ο κόσμος έχει πιο ευήκοον ους προς
εμάς από ότι είχε στις προηγούμενες εκλογές.

Δημοσιογράφος: Να σας ρωτήσω τώρα κάτι άλλο.
Εκτίμησή σας με βάση και τα στοιχεία τα οποία έχετε
υπόψη σας, πάμε για αυτοδύναμη κυβέρνηση ή πάμε για
μη αυτοδύναμες κυβερνήσεις οπότε θα πρέπει και εσείς
φαντάζομαι εγκαίρως να πείτε με ποιους μπορείτε να
συνεργαστείτε και κάτω από ποιες προϋποθέσεις;
Γ. Καρατζαφέρης: Το εγκαίρως νομίζω ότι είναι
περιττό. Το κάθε πράγμα το μελετάς την ώρα που
προκύπτει. Αυτοδύναμη κυβέρνηση δεν θα έχουμε.
Και ευτυχώς για τον τόπο.

Δημοσιογράφος: Δεν θα έχουμε λέτε;
Γ. Καρατζαφέρης: Όχι βέβαια. Αυτοδύναμη κυβέρνηση
σημαίνει αλαζονεία. Είδαμε την αλαζονεία των
Ισλαμιστών, ζήσαμε την αλαζονεία του κυρίου
Καραμανλή και της παρέας του, η αυτοδυναμία είναι
αλαζονεία και δεν υπάρχει πουθενά εις την Ευρώπη.
Σήμερα η Ευρώπη σε καμία σχεδόν χώρα δεν έχει
αυτοδυναμία. Ούτε στην Γαλλία, ούτε στην Ολλανδία,
ούτε στο Βέλγιο, ούτε στην Δανία, ούτε στην
Γερμανία, ούτε στην Αυστρία, ούτε στην Ιταλία.
Λοιπόν νομίζω ότι καιρός και η Ελλάδα να μάθει να
λειτουργεί με σύνθεση. Και όχι με την αγκύλωση.
Είναι μια πρόοδος αυτή και πιστεύω το εκλογικό
σώμα αντιλαμβάνεται την χρυσή ευκαιρία που
παρουσιάζεται στις 4 Οκτωβρίου, να αλλάξει τις
μονοκόμματες κυβερνήσεις του παρελθόντος που
οδήγησαν την χώρα σε αυτή την κακοδιοίκηση.

Δημοσιογράφος: Εάν κάποιος όχι μόνο προβλέπει μη
αυτοδύναμες κυβερνήσεις αλλά ουσιαστικά και πολιτικά τις
εύχεται έτσι; Και είναι πολύ απόλυτα θεμιτός ο στόχος
αυτός. Είναι υποχρεωμένος την ίδια στιγμή να πει όμως
πως θα λυθεί το πρόβλημα της διακυβέρνησης της χώρας.
Γ. Καρατζαφέρης: Μην χρησιμοποιείτε λεξιλόγιο δήθεν
πιέσεων για να σας αποκαλύψω.

Δημοσιογράφος: Όχι δεν είναι θέμα αποκάλυψης.
Γ. Καρατζαφέρης: Είμαι έτοιμος και αδιάσειστος να
πω. Εγώ θέλω να υπηρετήσω το πρόγραμμά μου.
Έχω ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα που θέλω να
υπηρετήσω. Εάν λοιπόν μου δοθεί η ευκαιρία να
υπηρετήσω αυτό το πρόγραμμα, θα το υπηρετήσω με
τον οποιονδήποτε μου δώσει αυτή την ευκαιρία. Πολύ
απλά είναι τα πράγματα.

Δημοσιογράφος: Από το υπάρχον πολιτικό προσκήνιο
ποιοι είναι αυτοί;
Γ. Καρατζαφέρης: Δεν έχουμε πολλές επιλογές. Είπα:
Εγώ θέλω να υπηρετήσω ένα πρόγραμμα. Πρώτο
πρώτο πρόγραμμα που λέει: Μια κατηγορία
εργαζομένων. Αυτή την στιγμή έχουμε υπαλλήλους
μόνιμους, αόριστους, stage, χίλια πεντακόσια
διαφορετικά πράγματα. Δεύτερον θέλω ανακατανομή
του πλούτου μέσα από την οικονομική πολιτική.
Τρίτον θέλω έλεγχο των τραπεζών. Τέταρτον θέλω
εξωτερική πολιτική της Αθήνας και όχι της
Ουάσινγκτον. Ξεκάθαρες θέσεις τι θα γίνει στο
Κυπριακό, εις τα Σκόπια και εις το Αιγαίο. Απλά
πράγματα όχι δυσνόητα. Λοιπόν εάν κάποιος δεχθεί
να υπηρετήσει τον βασικό κορμό των σκέψεων μου,
εγώ είμαι έτοιμος να συνεργαστώ για να υπηρετήσω
το πρόγραμμά μου. Αυτό δεν κάνει κάθε κόμμα; Να
υπηρετήσει το πρόγραμμά του θέλει. Και από εκεί και
πέρα να βγω να πω στείρα, αυτά που λέει η αριστερά,
δεν μιλάω με τον έναν δεν μιλάω με τον άλλο, δεν
μιλάω με τον άλλον, δεν εξυπηρετούμε τίποτα. Τότε θα
καθίσουμε ο καθένας μέσα στο καβούκι του και να μην
βγούμε έξω. Εάν διατάξει, που ελπίζω να διατάξει ο
Ελληνικός λαός να υπάρξει πολιτική σύνθεση εγώ θα
είμαι παρών στην πολιτική σύνθεση. Η αποσύνθεση
με φοβίζει. Και η αποσύνθεση είναι ορατή κύριε
Παπαπαναγιώτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: