8 Σεπ 2009

ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ

ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ

Σήμερα το πρωί η κ. Ουρανία Παπανδρέου και ο κ.
Μιχαήλ Βετούλης, πρώην πολιτευτές της ΝΔ,
συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ.
Καρατζαφέρη ανακοινώνοντας την προσχώρησή τους στις
τάξεις του ΛΑ.Ο.Σ. Ακολούθως έγιναν οι κάτωθι δηλώσεις:

Βετούλης Μιχαήλ: «Κύριε Πρόεδρε αισθάνομαι εξαιρετική
τιμή, γιατί αποτελώ και εγώ πλέον μέλος, της πιο
αξιόπιστης πολιτικής δύναμης του τόπου μας που είναι ο
Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός. Αυτή τη φορά, θα
δώσουμε τη μάχη από τις τάξεις ενός κόμματος, το οποίο
αγαπάει την αλήθεια, αγαπάει τους Έλληνες πολίτες,
αγαπάει την πατρίδα μας. Εγώ κ. Πρόεδρε, θα μου
επιτρέψετε να κάνω και μια αναφορά προσωπικής
ευαισθησίας, επειδή γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι ήμουν
για αρκετά χρόνια Πρόεδρος και Γενικός Γραμματέας της
Πανελλήνιας Ομοσπονδίας των Αξιωματικών της
Αστυνομίας, θα ήθελα αυτή τη στιγμή εξ΄ ονόματος των
συναδέλφων μου και δημόσια, να σας ευχαριστήσω για
την διαχρονική και αταλάντευτη στήριξη και υποστήριξη
την οποία παρείχατε σε δύσκολες σε πολύ δύσκολες
στιγμές, στο προσωπικό των Σωμάτων Ασφαλείας και των
Ενόπλων Δυνάμεων. Σας ευχαριστώ πολύ».

Απ΄ τη μεριά του ο πρόεδρος του ΛΑ.ΟΣ κ. Γ.
Καρατζαφέρης δήλωσε: «Αποτελεί για εμάς εξαιρετική
ικανοποίηση, το ότι συστρατεύτηκε στον τίμιο και
καλό μας αγώνα, ο Ταξίαρχος. Αποτελεί κόσμημα
στην αστυνομία, είναι ο αγαπημένος των
συνδικαλιστών της αστυνομίας, ένας άνθρωπος που
έχει το θάρρος της γνώμης του και κατέχει καλύτερα
παντός άλλου, τα θέματα που αφορούν την Ελληνική
Αστυνομία. Στο ΛΑ.Ο.Σ. φυσικά θα αναλάβει τα θέματα
της Αστυνομίας και πιστεύω ότι μαζί μας θα έχει μια
καλή τύχη, τύχη που χρειάζεται και ο ίδιος,
χρειαζόμαστε εμείς, χρειάζεται και η Αστυνομία».

Ουρανία Παπανδρέου Παπαδάκη: Είμαι παιδίατρος-
παιδονευρολόγος, διευθύντρια του παιδονευρολογικού
τμήματος στην Α΄ Πανεπιστημιακή κλινική στο Νοσοκομείο
Παίδων «Αγία Σοφία». Ευχαριστώ τον Πρόεδρο που μου
δίνει την δυνατότητα, με τις δυνάμεις μου να είμαι στο
ψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ και να προσφέρω αυτά που ο ίδιος
πιστεύει και εκφράζουν και εμένα και πολύ μεγάλη μερίδα
ανθρώπων, που έχουν διαπιστώσει ότι δεν πάει άλλο.
Έχουμε φτάσει στο τέλμα. Δεν είναι οικονομικό για μένα το
θέμα, αλλά θέμα αξιών κυρίως, και νομίζω ότι με τον Γ.
Καρατζαφέρη, τον αρχηγό μας, με αυτά που πρεσβεύει και
εκφράζουν και εμάς, να δώσουμε ένα δυνατό αγώνα, έναν
αγώνα που τον πιστεύουμε»

Απ΄ την πλευρά του ο κ. Γ. Καρατζαφέρης δήλωσε:
«Ιατρός η κ. Παπανδρέου, είναι μία μεγάλη
προσωπικότητα, τόσο στο χώρο της Ιατρικής,
τυγχάνει μεγάλου σεβασμού και εκτιμήσεως όσο και
στους πολίτες της Εύβοιας. Τόσο η ίδια προσφάτως
στις τελευταίες εκλογές, όσο και ο Νίκος ο
Παπανδρέου ο σύζυγός της, έχουν προσφέρει πολλά
σε αυτό το νομό και γι΄ αυτό έχουν την εμπιστοσύνη
και την αγάπη των Ευβοιωτών. Χαίρομαι που είναι
μαζί μας, χαίρομαι που σε αυτές τις εκλογές θα δώσει
τη μάχη από τις τάξεις του Λαϊκού Ορθόδοξου
Συναγερμού. Η παρουσία της κ. Παπανδρέου
επιβεβαιώνει ότι εμείς με υπευθυνότητα και
σοβαρότητα αντιμετωπίζουμε τόσο την κατάρτιση των
ψηφοδελτίων όσο και την πρόκληση για μία δυνατή
και αξιοπρεπή παρουσία μέσα στη Βουλή».


Απαντήσεις σε σχετικές ερωτήσεις δημοσιογράφων:

Δημοσιογράφος: Ήθελα να σας ρωτήσω εάν εσείς ή η
οικογένειά σας είχατε κάποιο παρελθόν μέσα στη ΝΔ;

Ουρανία Παπανδρέου: Βεβαίως, ήμαστε Νεοδημοκράτες.
Στην Εύβοια υπηρετήσαμε ο άνδρας μου καταρχήν σαν
εκλεγμένος βουλευτής της ΝΔ και σαν εκλεγμένος
Νομάρχης με την στήριξη της ΝΔ, 30 χρόνια.

Δημοσιογράφος: Γιατί αυτή η στροφή προς το ΛΑ.Ο.Σ
τώρα;

Ουρανία Παπανδρέου: «Γιατί απογοητευθήκαμε. Είναι
πάρα πολύ απλό το πράγμα. Έχουμε πλήρως
απογοητευθεί. Εγώ ήμουν και υποψηφία στις
προηγούμενες εκλογές με την ΝΔ στην Εύβοια και είμαι
και η πρώτη αναπληρωματική. Εξελέγην κατά σειρά
τέταρτη. Πολύ συνειδητά λέω «όχι» στη ΝΔ γιατί ένιωσα
ότι κοροϊδέψαμε τον κόσμο μας. Εξαγγείλαμε
προγράμματα, αλλά ποια προγράμματα υλοποιήθηκαν;
Απολύτως τίποτα, απλώς μπερδευτήκαμε με την
διαπλοκή, μπερδευτήκαμε με τα Βατοπέδια,
μπερδευτήκαμε με την Siemens και με όλα αυτά τα
πράγματα. Εμάς δεν μας εκφράζουν αυτά. Εμείς θέλουμε
την Ελλάδα μας. Εμείς θέλουμε την Ελλάδα για τα παιδιά
μας. Θέλουμε αυτό που όλοι πιστεύουμε, την Θρησκεία
μας. Αλλοίμονο μας εάν χάσουμε αυτό το αποκούμπι.
Είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι και έχω διαπιστώσει ότι
ντρεπόμαστε να το λέμε πλέον. Αυτά εμάς δεν μας
εκφράζουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: